تاثیر تقویت داده‌های بصری بر درک مطلب انگلیسی در دانش‌آموزان ناشنوای سال اول دبیرستان

فرزین فهیم نیا؛ زهرا حقانی مبارکه

دوره 10، شماره 36 ، خرداد 1393، ، صفحه 75-87

چکیده
  در پژوهش حاضر تاثیر تقویت داده‌های بصری به ‌عنوان روش آموزشی در ارتقاء سطح درک‌ مطلب انگلیسی بین دانش‌آموزان ناشنوای سال اول دبیرستان بررسی می­شود. در ابتدا ده دانش‌آموز در مقطع اول دبیرستان از مدرسه‌ نظام مافی- مخصوص ناشنوایان و کم شنوایان- به‌طور غیر تصادفی (به دلیل تعداد کم) انتخاب می­شوند. در این تحقیق گروه شاهد وجود ندارد ...  بیشتر