دوره 16 (1401)
دوره 15 (1398)
دوره 14 (1397)
دوره 13 (1396)
دوره 12 (1395)
دوره 11 (1394)
دوره 10 (1393)
دوره 9 (1392)
دوره 8 (1391)
کلیدواژهها = رویکرد نقشگرای نظاممند
تعداد مقالات: 2
بسامد کاربرد ابزارهای انسجام در نوشتار دانش آموزان دارای/ بدون اختلالات یادگیری ویژه پایه پنجم ابتدایی
دوره 10، شماره 36 ، خرداد 1393، ، صفحه 23-37
چکیده
هدف از پژوهش حاضر، بررسی نوشتارِ دانشآموزان دارای/ بدونِ اختلال یادگیری ویژه فارسیزبان شهر تهران با استفاده از ابزارهای انسجام است. طرح تحقیق پسرویدادی (علّی-مقایسهای) است و از رویکردِ نظری نقشگرای نظاممند هلیدی و متیسون (2004) برای تحلیل دادهها استفاده میشود. نمونه آماری شامل13دانشآموزِ پسر 10:6 تا 12:00(ماه: سال) ... بیشترمقوله بافت از سه دیدگاه نقشگرای نظاممند، جامعهشناسی زبان و قوم نگاری زبان
دوره 9، 34-35 ، اسفند 1392، ، صفحه 77-91