مقایسه‎ تبلیغات تجاری محصولات بهداشتی دو شرکت داخلی و خارجی از دیدگاه نشانه‌شناسی لایه‌ای

کتایون رنجبر

دوره 11، 42-43 ، اسفند 1394، ، صفحه 47-66

چکیده
  امروزه صنعت تبلیغات نقش مهمی در زندگی اجتماعی انسان ایفا می‌کند. تبلیغات در همه‌جا دیده می‌شود و راه گریزی از آن وجود ندارد؛ از این رو در زندگی روزمره ما بدون آنکه متوجه باشیم بسیار تاثیرگذار است. بدین منظور تعداد چهار آگهی تبلیغاتی از شرکت گلرنگ، به عنوان یک برند ایرانی، و چهار آگهی تبلیغاتی از شرکت نیوا، به عنوان یک برند خارجی از ...  بیشتر