مهارت های زبانی و ترتیب ظهور آنها در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی دختر و پسر براساس خرده آزمون های رشد زبان(3)

علی عربانی دانا

دوره 10، شماره 36 ، خرداد 1393، ، صفحه 67-73

چکیده
  پژوهش حاضر به منظور مقایسه مهارت­های زبانی و ترتیب ظهور آنها در دانش­آموزان کم­توان ذهنی دختر و پسر  بر اساس خرده­آزمون­های رشد زبان انجام می­شود. در این پژوهش 14 دانش­آموز ( 8 پسر و 6 دختر) از بین دانش­آموزان ۶ الی ۹ ساله انتخاب و آزمون رشد زبان بر روی آنها اجرا می­شود. طرح پژوهشی از نوع علّی مقایسه­ای یا پس­رویدادی ...  بیشتر