بسامد کاربرد ابزارهای انسجام در نوشتار دانش آموزان دارای/ بدون اختلالات یادگیری ویژه پایه پنجم ابتدایی

احمد رمضانی

دوره 10، شماره 36 ، خرداد 1393، ، صفحه 23-37

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر، بررسی نوشتارِ دانش­آموزان دارای/ بدونِ اختلال یادگیری ویژه فارسی­زبان شهر تهران با استفاده از ابزارهای انسجام است. طرح تحقیق پس­رویدادی (علّی-مقایسه‌ای) است و از رویکردِ نظری نقش­گرای نظام­مند هلیدی و متیسون (2004) برای تحلیل داده­ها استفاده می­شود. نمونه آماری شامل13دانش­آموزِ پسر 10:6 تا 12:00(ماه: سال) ...  بیشتر